Szefowa sztabu Rafała Trzaskowskiego Wioletta Paprocka przekazała, że rozmowy w sprawie debaty prezydenckiej przed drugą turą zostały zerwane po telefonie ze sztabu PiS. Potem wicerzecznik PiS Mateusz Kurzejewski poinformował, że rozmowy w sprawie debaty będą kontynuowane o godzinie 12.00.
Przez lata dosłownie rządzili YouTubem w Polsce. Kanały takie jak Abstrachuje, Lekko Stronniczy czy twórcy pokroju Sylwestra Wardęgi, Krzysztofa Gonciarza i wielu innych notowali miliony wyświetleń każdego miesiąca. Sprawdzamy, co się dzieje z nimi dziś, po ponad dekadzie od swoich debiutów. Czy nadążyli za zmianami nie tylko w samym YouTube, ale też w gustach odbiorców? Pytamy też ekspertów, czy dalej są łakomym kąskiem dla marek, które wykorzystują do swojej promocji influencer marketing.
Nowe odcinki kultowej bajki edukacyjnej „Ulica Sezamkowa” trafią na platformę Netflix. Umowa z właścicielem formaty, publiczną stacją PBS, zakłada też dołączenie do biblioteki starszych odcinków. Umowa to wypadkowa jednak z decyzji Donalda Trumpa o dystrybucji publicznych środków na media.
Telewizja Polska, TVN Warner Bros. Discovery i Telewizja Polsat mają zorganizować w środę debatę z udziałem Rafała Trzaskowskiego i Karola Nawrockiego. Ten drugi chciałby jednak dołączenia do organizacji wydarzenia także Telewizji Republika, wPolsce24 oraz Trwam. Osobne propozycje debat przedstawiła także Republika, Kanał Zero i „Super Express”.
Na Facebooku da się zauważyć sporo reklam sklepów udających lokalne polskie marki, które z losowych przyczyn plajtują, co jest pretekstem do wielkiej wyprzedaży. Niestety, łzawe historie podrasowane zdjęciami z AI to często scam, który ma wyłudzić nasze dane i pieniądze. Podpowiadamy, jak tego uniknąć.
Community Notes to narzędzi wprowadzone przez serwis X w grudniu 2022 roku, dzięki któremu użytkownicy mogą nadawać kontekst, wyjaśniać i wykrywać manipulacje w publikowanych na platformie treściach. Zamysł bardzo dobry, ale narzędzie ma kilka swoich wad. X postanowił uporać się z jedną z nich.
Obok głównego budynku Telewizji Polskiej umieszczono tabliczki o zakazie fotografowania. Mimo tego Republika dalej przygotowuje stamtąd wejścia na żywo. Blisko centrali TVP lata też dron stacji. – Będą musieli do nas strzelać w takim razie. Trudno – ironizuje w rozmowie Wirtualnemedia.pl Tomasz Sakiewicz, prezes Republiki. Tymczasem zakaz wprowadzono za rządów PiS, a za jego łamanie może grozić grzywna lub areszt.
Błąd między szacunkowymi wynikami wyborów prezydenckich podawanymi w niedzielny wieczór przez Ipsos a oficjalnymi wynikami podanymi przez Państwową Komisję Wyborczą nie przekroczył 1 proc. – Świętujemy - chyba najlepsze wyniki exit poll w historii Polski – skomentował Paweł Predko, operations director w Ipsos.
Kwiecień był rekordowy pod względem liczby wyświetleń treści wideo na kanale Goniec. Mimo odejść kilku znanych twarzy, portal dalej rozwija się w obszarze wideo. Sprawdziliśmy, jaką popularnością cieszą się jego programy.
Sławomir Matczak, dyrektor Akademii Telewizyjnej i członek Komisji Etyki TVP, umieścił na portalu X zdjęcie uśmiechniętego Rafała Trzaskowskiego. – Fajna fota - chcę ją też opublikować 1 czerwca 2025 roku – napisał. Po tym jak portal Wirtualnemedia.pl spytał biuro prasowe nadawcy o ten wpis, przedstawiciel TVP go usunął.
Wśród serwisów o tematyce biznesowo-prawnej na pozycję lidera zasięgowego awansował Infor.pl, wyprzedzając Business Insider Polska. Duży spadek odwiedzalności zanotował Forsal.pl.
W trakcie kampanii wyborczej przed pierwszą turą wyborów prezydenckich, najwięcej na płatne reklamy w Meta i Google targetowane na młody elektorat wydał Karol Nawrocki – pokazują wyniki monitoringu kampanii prezydenckiej w mediach społecznościowych, prowadzonego przez Fundację Batorego i firmę Sotrender. W reklamach najczęściej przewijały się tematy prawa aborcyjnego, bezpieczeństwa i edukacji.
Były reporter „Wiadomości” Jakub Krzyżak dołączył do Radia Eska - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. W TVP pracował do marca zeszłego roku.
Telewizja wPolsce24 oskarżyła dziennikarza portalu Gazeta.pl Grzegorza Wysockiego o rozwieszanie ulotek krytycznych wobec Karola Nawrockiego. Dziennikarz twierdzi, że stacja pomyliła go z inną osobą. Już rozmawia z prawnikami na temat kroków prawnych.
Średnio 879 tys. widzów oglądało tej wiosny w Polsacie program "Must Be the Music” – wnika z danych Nielsena. Najwyższą widownię miał finał reaktywowanego po latach show, który obejrzało nieco ponad 1 milion widzów.
Zakończoną niedawno 16. edycję programu „Mam Talent!” śledziło na antenie TVN średnio 1,5 mln widzów – wynika z danych Nielsena. To o 43 tys. osób mniej niż wiosną zeszłego roku. Stacja TVN w porze emisji show nadal była jednak liderem rynku we wszystkich grupach widzów.
Zwycięzca kolejnej edycji „The Voice Kids” będzie jednocześnie reprezentantem Polski na Eurowizji Junior – poinformowała Telewizja Polska. Jeszcze do 1 czerwca zainteresowani udziałem nie tylko przygodą w talent show, ale i występem w międzynarodowym konkursie mogą wciąć udział w castingu.
Operator Inea zapowiada ulepszenie swojej platformy telewizyjnej. Firma poinformowała portal Wirtualnemedia.pl, że od 20 maja zacznie wdrażać aktualizację oprogramowania na dekodery ADB 2670WF. Ma ona przynieść m.in. zmiany w interfejsie czy spersonalizowaną rekomendację treści.
Na rynku debiutuje agencja Serca, oferująca kompleksowe wsparcie w obszarach public relations, reklamy, mediów oraz treści cyfrowych. Założyła ją Justyna Sztengreber, ekspertka z 15-letnim doświadczeniem, która jest jednocześnie dyrektorką marketingu Lisek.App. Zespół agencji tworzą też Tomasz Milewski i Laurentyna Niedzieska.
Sieć sklepów Lidl Polska rozpoczęła m.in. w telewizji emisję spotów, w których podkreśla, jak czysto jest w jej placówkach. To ewidentne nawiązanie do konkurencyjnej Biedronki (Jeronimo Martins Polska), regularnie krytykowanej m.in. za sterty palet z towarem w sklepowych alejkach.
Ostatnie odpowiedzi
14 lat 41 tygodni temu
17 lat 24 tygodnie temu