W ramach procesu zmiany nazwy GroupM na WPP Media przestaną działać jako samodzielne jednostki biznesowe agencje mediowe, w tym Wavemaker, EssenceMediacom i Mindshare. Planowana jest też znaczna redukcja zatrudnienia.
Ruszył casting do trzeciej edycji programu „The Traitors. Zdrajcy”. Zapowiedź pojawiła się w finałowym odcinku show TVN. Program wróci na antenę wiosną przyszłego roku.
W 2024 roku wydatki reklamowe Orlenu (należą do niego także Energa i PGNiG) zmalały o prawie 60 proc., zaś te na public relations – o ponad 45 proc. Koncern ponad 375 mln zł przeznaczył na sponsoring.
Przed sądem w Waszyngtonie trwa proces antymonopolowy Meta Platforms. Koncern Marka Zuckerberga walczy z oskarżeniem o zmonopolizowanie rynku mediów społecznościowych. Zeznania w procesie złożył szef Instagrama, Adam Mosseri. Jego słowa rzucają ciekawe światło na sposób, w jaki postrzegana jest aplikacja wewnątrz firmy i co Meta uznaje za swoją konkurencję.
To już ostatnie dni prezydenckiej kampanii wyborczej. Na płatne działania online najwięcej wydają liderzy sondaży - Rafał Trzaskowski i Karol Nawrocki. Kandydat KO osiągnął 224 miliony odsłon reklamowych, a startujący z poparciem PiS prezes IPN około 68 milionów – wylicza Fundacja im. Stefana Batorego na podstawie danych z platformy Sotrender. W social mediach liderem zasięgów jest Sławomir Mentzen.
Pomimo zmiany profilu kanału AXN Spin, wyniki oglądalności nie poprawiły się. Éva Kis-Bocz, Channel Director CEE w Antenna Entertainment przekonuje w rozmowie z Wirtualnemedia.pl, że cały czas trwają poszukiwania odpowiednich treści. Ponadto nadawca jest otwarty na testowanie innych formatów.
W ostatnich dniach ZUS zachęcał użytkowników PUE/eZUS do zgłoszenia chęci udziału w badaniu, dotyczącego użyteczności portalu usług elektronicznych. Zgłoszenia miały być zbierane do 21 maja, jednak już 8 maja, ze względu na duże zainteresowanie, zakończono przyjmowanie zgłoszeń. Redakcja Wirtualnemedia.pl poznała kulisy tej nowej inicjatywy ZUS-u. – Portal wymaga dużych i gruntownych zmian – nie kryje biuro prasowe ZUS-u.
Dziennikarz biznesowego kanału CNBC David Faber poinformował, że już w najbliższym czasie nastąpi podział Warner Bros. Discovery. W programie „Squawk on the Street” powołał się na wiele nieoficjalnych rozmów, które przeprowadził. W jednej firmie znajdzie się biznes studyjny i platforma Max, a w drugiej kanały linearne.
W pierwszym kwartale dzienniki ogólnopolskie sprzedawały średnio 11 proc. egzemplarzy mniej niż przed rokiem. „Fakt” ma coraz mniejszą przewagę nad pułapem 100 tys. egz., a procentowo najwięcej straciła „Gazeta Wyborcza”.
Radio ZET nie zamierza naśladować RMF FM i nie wprowadzi rozszczepień lokalnych - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. RMF FM nadaje krótkie lokalne pasma programowe i reklamowe od kwietnia br.
Zdecydowanym liderem rynku słuchalności pozostaje RMF FM, osiągające dwa razy wyższy wynik niż Radio ZET. Znaczące spadki zanotowały zaś radiowa Jedynka i Radio TOK FM.
Zakończony niedawno sezon „Detektywów” oglądało w TVN średnio 516 tys. widzów – wnika z danych Nielsena. Emitowany tej wiosny w nowym paśmie paradokument dał stacji pozycję wicelidera w obu grupach komercyjnych.
Portal internetowy Interia.pl (Grupa Polsat Plus) wystartował z nową kampanią wizerunkową pod hasłem „Teraz”. Kampania ma podkreślać pozycję serwisu na rynku oraz charakter informacyjny portalu.
Do grupa mediowej Bonnier Business Polska dołącza Piotr Chmielewski jako advertising product manager w dziale reklamy. Wcześniej pracował m.in. w Polska Press.
Katarzyna Kamińska dołączyła do zespołu firmy farmaceutycznej Pfizer obejmując stanowisko corporate affairs director – dowiedziały się Wirtualnemedia.pl.
Po dwóch latach współpracy, marka zondacrypto oraz klub piłkarski Raków Częstochowa przedłużyły umowę sponsorską o kolejne 3 lata. W ramach nowego porozumienia, zondacrypto nabywa prawa do nazwy stadionu - zondacrypto Arena.
Piotr Biedrzycki dołączył do Wirtualnej Polski na stanowisko head of branded content video. Wcześniej pracował m.in. w Ringier Axel Springer Polska.
Przez cały maj trwa kampania promocyjna New Balance Grey Days, święto popularnej marki sportowej. Z tej okazji przygotowano specjalne edycje produktów czy wydarzenia.
Tomasz Szurawski obejmuje nowo utworzone stanowisko chief development officer w agencji doradztwa komunikacyjnego Lighthouse. Będzie wspierał rozwój biznesu firmy, kierując działaniami z zakresu sprzedaży i marketingu.
Marka T-Mobile w ramach kampanii #BurzymyBariery rusza z działaniami Magenta Biznes, skierowanymi do małych i średnich przedsiębiorców. Pokazuje prawdziwe historie swoich klientów, którzy nie ulegli demotywującym sugestiom i przebojem weszli w świat biznesu.
Ostatnie odpowiedzi
14 lat 40 tygodni temu
17 lat 22 tygodnie temu