11 listopada Sejm zaprasza wszystkich chętnych do odwiedzenia swojej siedziby. Tego dnia drzwi gmachu przy Wiejskiej będą szeroko otwarte dla zwiedzających, którzy będą mogli zobaczyć miejsca, gdzie na co dzień pracują posłowie. W tym roku ten szczególny dzień przypada w przeddzień uroczystego, pierwszego posiedzenia Sejmu IX kadencji.
We wtorek 1 października w Sali Kolumnowej, pod honorowym patronatem marszałek Sejmu Elżbiety Witek, odbyła się konferencja pt. „Rola organizacji działających na rzecz osób starszych przy realizacji zadań z obszaru polityki senioralnej”.
W TVP zaczął pracę, mając 24 lata. W TVN był po trzydziestce, gdy kierował "Faktami". - Podjadał wszystkim pomidory i twarożek - wspomina Tomasza Lisa jeden z byłych reporterów TVN-u. Od 19 lat co piątek komentuje wydarzenia w Radiu TOK FM. Niedawno przestał kierować "Newsweekiem". - Kompletnie zmienił ten tygodnik - ocenia Michał Karnowski.
Terminu kolejnego spotkania stacji prywatnych z UKE nie wyznaczono. TVN, Polsat i TV Puls twierdzą, że TVP dzięki emisji w starym standardzie naziemnym jest uprzywilejowana. Po cichu mówią nawet o pozwaniu Skarbu Państwa. Uczestnik rozmów zdradza Wirtualnemedia.pl, że rozwiązaniem byłby np. multipleks testowy, ale pasmo zajęła TVP.
Nie mają doświadczenia radiowego, wcześniej pracowali w telewizji. Do Trójki w ostatnich miesiącach dołączają kolejne osoby z Telewizji Polskiej. - Trudno nie odnieść wrażenia, że zarządzający Programem Trzecim Polskiego Radia mają krótką ławkę i muszą sięgać po ludzi z TVP - ocenia medioznawca prof. Jan Kreft.
TOK FM w ostatniej fali miało 3,2 proc. udziału w rynku, a Polskie Radio 24 - 1,3 proc. Obie rozgłośnie notują najwyższe wyniki słuchalności w historii badania Radio Track. Obie tłumaczą swój sukces "rzetelnymi informacjami", które przekazują na antenie. - Poczekajmy na kolejną falę badań, by się przekonać, czy tak ochoczo szukamy newsów, czy po prostu wojna za naszą wschodnią granicą nas wystraszyła - radzi medioznawca Maciej Myśliwiec.
Internetowe Radio 357 i Radio Nowy Świat notują średni dobowy czas słuchania wynoszący ponad 200 minut, tak samo jak regionalne Radio Silesia. Jedynka, Radio Maryja i VOX FM wyprzedzają pod tym względem RMF FM i Radio ZET, a wśród słuchaczy najstarszych i z największych miast liderem jest Radio 357.
Aby przeprowadzić kampanię dezinformacyjną w sieci wystarczą niewielkie pieniądze: za 279 euro (łącznie) można kupić tysiące spreparowanych komentarzy i „lajków”, ale także niemal 100 tys. wyświetleń. Takie wnioski płyną z raportu, udostępnionego przez Stowarzyszenie Demagog. - Dezinformacja jest łatwa, tania i szybka - konkluduje w rozmowie z portalem Wirtualnemedia.pl Paweł Terpiłowski, redaktor naczelny portalu Demagog.
Wyjaśnianie prawnych zawiłości, ale także przybliżanie zakresu kompetencji sędziego - taki cel przyświeca cyklowi wideo podcastów, przygotowywanych na youtube’owym kanale przez sędziów ze Stowarzyszenia Sędziów Polskich Iustitia. Prowadzącą jest Anna Maria Wesołowska, produkcją filmów zajmuje się Fat Frogs Media.
Największą oglądalność spośród programów śniadaniowych w kwietniu br. miało „Dzień dobry TVN”, które wyprzedziło „Pytanie na śniadanie” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
Zdjęcia tysięcy Ujgurów zatrzymanych w obozach reedukacji, protokół policyjny nakazujący „strzelać, by zabić” w razie próby ucieczki oraz wykazy osób skazanych, często na wiele lat więzienia za noszenie brody czy naukę islamu – to część pakietu dokumentów wykradzionych z serwerów policji w chińskim regionie Sinciang i ujawnionych przez stację BBC.
Nowy serial Siódemki „Zagadki losu” oglądało średnio 246 tys. widzów. Z kolei „Opowieści małżeńskie” przyciągały przed ekrany 248 tys. osób - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
Rafał Ogrodnik obejmie stanowisko dyrektora finansowego i operacyjnego (CFO i COO) Warner Bros. Discovery w naszym kraju. Przejmie rolę odchodzącego z firmy zaledwie po kilku miesiącach pracy Jarosława Wichowskiego. Ogrodnik zastąpi też Wichowskiego w zarządzie spółki TVN.
W pierwszym kwartale br. wydatki reklamowe w Polsce zwiększyły się o 6,8 proc. do 2,37 mld zł, mimo że po wybuchu wojny część marketerów ograniczyła działania. Motorami wzrostu były reklama zewnętrzna i internetowa, ta druga jest liderem z coraz większą przewagą nad reklamą telewizyjną. Publicis Groupe prognozuje, że w całym br. polski rynek reklamowy zyska 4,8 proc.
Ze stron internetowych „Przeglądu Sportowego” (Ringier Axel Springer Polska) zniknął tekst Bartosza Gębicza, w którym wyraził zdziwienie, że tenisistka Simona Halep przegrała mecz z powodu ataku paniki. Artykuł krytykowali inni dziennikarze.
Nowa odsłona aplikacji mObywatel 2.0 to nowa filozofia tworzenia e-usług dla obywateli i samorządów. Chcemy tworzyć e-usługi wspólnie z użytkownikami – mówił w piątek we Wrocławiu sekretarz stanu ds. cyfryzacji Janusz Cieszyński.
Projekt, przewidujący wakacje kredytowe bez warunków dochodowych, to zbyt duże obciążenie dla sektora bankowego, bo rząd znacząco nie doszacował liczby potencjalnych chętnych, jeśli nie będzie praktycznie żadnych warunków skorzystania - uważa wiceprezes Związku Banków Polskich Tadeusz Białek.
185 stacji, które przejmiemy na Słowacji i na Węgrzech zmieni nazwę na Orlen. Dotyczyć to także 79 stacji niezależnego operatora na Węgrzech, który korzysta obecnie z marki Lukoil - poinformował w piątek PKN Orlen.
TVN to stacja, w której najczęściej pojawiają się reklamy w formie aplikacji HbbTV. Takowe kampanie zaczęły też trafiać do kanałów TVP i Polsatu. Katarzyna Topol, zastępca dyrektora ds. sprzedaży w TVN Media zdradza Wirtualnemedia.pl, że klienci są zadowoleni z takich kampanii i chętnie wracają do tego formatu.
Po pierwszym etapie przełączenia standardu naziemnej telewizji cyfrowej zasięg i widownia multipleksu pierwszego i drugiego szybciej się odbudowywały niż po drugim etapie - wynika z danych Nielsen Audience Measurement. Podczas Konferencji Polskiej Izby komunikacji Elektronicznej w Zakopanem przedstawiła je Lucyna Koba, client service director w firmie Nielsen.
Ostatnie odpowiedzi
11 lat 42 tygodnie temu
14 lat 25 tygodni temu